מרפאת שיניים בצפון

בית / מרפאת שיניים בצפון

מרפאות שיניים בצפון יש לא מעט, אז איך יודעים שבחרנו בטובה ביותר עבור חלל הפה שלנו? חשוב מאוד לבחור ברופא עם תחום התמחות, כזה שיתן ערך מוסף לחלל הפה, יאבחן כל בעיה במקצועית ויתן לכם תחושה ותוצאות שהפה שלכם מופקד אצל הטוב ביותר.
טל ברג, מרפאת שיניים בצפון שמעסיקה רק רופאי שיניים מומחים אשר יודעים לתת את המענה המקצועי ביותר עבור חלל הפה, בהתייחס למחלות רקע, לתרופות אותן אתם נוטלים וכמובן לרמת הציפיות שלכם.

 

צפון הארץ מלא ברופאי שיניים אך יש להבדיל בין רופא שיניים עם הכשרה בסיסית לבין רופא שיניים מומחה. ד"ר טל ברג הינה רופאה מומחית לרפואת הפה ומשכך בעלת ידע רב בטיפול בחולים בסיכון, בחולים עם מחלות רקע מורכבות וכמובן באבחון של מחלות, זיהומים ועוד מפגעים המתרחשים בחלל הפה.

 

כבר משלב הבדיקה הראשונית והמקיפה המתבצעת במרפאת השיניים שלנו בצפון אתם יודעים כי הפקדתם את חלל הפה שלכם בידיים בטוחות. רופא שיניים שיכול לתת לכם ערך מוסף של ממש, לאבחן פתולוגיות שונות שרופא שיניים ללא התמחות עלולים לפספס ולתת לכם טיפול מקצועי תחת ידיים מיומנות.

 

ד"ר טל ברג היא רופאה בכירה במחלקה לכירורגיה פה ולסתות בבית החולים רמב"ם שבחיפה ובעלת מרפאת שיניים מומחים פרטית בכרמיאל. טל חרטה על דגלה להביא את רפואת השיניים המתקדמת ביותר גם לצפון ולהעניק למטופלים את הטיפול היסודי והמיטבי עבור חלל הפה שלהם.

 

הצטרפו למשפחת הלקוחות שלנו, שנהנית ממגוון רחב של טיפולי שיניים ומתוצאותיהם, מתפעלים מהמקצועיות וסמוכים ובטוחים כי קיבלו את טיפול השיניים הטוב ביותר עבור כספם. אצלנו תוכלו לבצע השתלות שיניים, עקירות שיני בינה כלואות, כתרים, תותבות ולמצוא כל טיפול שלו תזדקקו.

מחפשים מרפאת שיניים מומלצת בצפון? מלאו פרטים ונחזור בהקדם!





      רופא שיניים בצפון הארץ

      אייקון רפואת שיניים משמרת

      רפואת שיניים משמרת

      הבסיס לשמירה על חלל הפה מתחיל עם טיפולי שיניים קלאסיים הניתן במרפאת השיניים בצפון של ד"ר טל ברג. סתימות שיניים, טיפולי שורש, עקירות ועוד מגוון רחב של טיפולים משמרים הנעשים בידיים בטוחות ומקצועיות. המרפאה מקפידה על פרוטוקול טיפולים קפדני ועל טובת המטופל.

      אייקון רפואת הפה

      רפואת הפה

      רפואת הפה בצפון במלוא הדרה. מרפאת השיניים של ד"ר טל ברג מתמחה באבחון וטיפול במחלות חלל הפה ומעניקה מגוון רחב של טיפולי שיניים לחולים בסיכון. ד"ר טל ברג מומחית ברפואת הפה ורופאה בכירה במחלקה לכירורגיה פה ולסת בבית החולים רמב"ם בחיפה.

      אייקון טיפולי שיניים מתקדמים

      טיפולי שיניים מתקדמים

      רפואת השיניים בצפון הארץ מקבלת זריקת עידוד בדמות מרפאת שיניים מומחים המורכבת מצוות עם ניסיון רב וידע עשיר. ד"ר טל ברג מביאה עמה סל שירותים מתקדם לאוכלוסיית הצפון: טיפולי שיניים בגז צחוק, אבחון מתקדם של מחלות בחלל הפה, רפואת הפה לגיל השלישי ועוד מגוון טיפולים רחב.

      אייקון שיקום הפה

      שיקום הפה

      השתלות שיניים בצפון, כתרים, הרכבת תותבות ועוד טיפולים שתפקידם להחזיר את השיניים שלנו לרמה תפקודית מיטבית יחד עם אסתטיקת שיניים שתאפשר לנו לחייך בגאון. שיקום הפה בצפון נערך פעמים רבות תחת רופאים רבים וללא יד מכוונת. אנחנו במרפאת טל ברג מבצעים חשיבה אסטרטגית רחבה ומשלבים מערך אינטרדיספלינרי לטובת המטופלים.

      מרפאת שיניים בכרמיאל

      כירורגיה פה ולסת

      רופא שיניים מומחה בכירורגיה פה ולסת מטעם משרד הבריאות מבצע עקירת שיני בינה כלואות, השתלת שיניים, ניתוח להרמת סינוס וניתוח הכנה לשיקום פה מורכב. אנחנו שואפים להביא את אנשי המקצוע הטובים ביותר בעולם רפואת השיניים לצפון ולתת למטופלים את הטוב ביותר עבור חלל הפה שלהם, עבור הביטחון העצמי ועבור החיוך הרחב והמשובב.

      רופא שיניים בצפון

      מרפאת שיניים לחולים בסיכון גבוה

      מרפאת שיניים בצפון הנותנת מענה מיטבי לחולים מורכבים, אשר ימצאו אצלנו את כל מה שהם זקוקים לו לקבלת הטיפול הטוב ביותר. חולי לב, חולי סכרת, חולים אונקולוגים, חולי דיאליזה, חולים לאחר שבץ מוחי, חולי אוסטיאופורוזיס, חולים הנוטלים מדללי דם, חולים הנוטלים תרופות המשפיעות על הפה וכל אדם שרופא השיניים מסרב לטפל בו עקב מורכבות מצב חלל הפה שלו - יש לכם כתובת.

      רופא שיניים מומחה בצפון

      אם חלל הפה שלכם חשוב לכם מאוד ואתם רוצים להפקיד אותו רק בידי רופא שיניים מומחה בצפון אז הגעתם למקום הנכון. בעקבות הניסיון והידע הרב שברשותה רואה ד"ר טל ברג תמונה רחבה יותר של חלל הפה שלכם ומעניקה לכם את הטיפול המקצועי ביותר אותו ניתן לקבל. גם טיפולי שיניים קלאסיים בצפון ניתנים במרפאתנו, ולכן לא צריך לארוז את המזוודה ולנסוע לחפש במקומות אחרים.

      מחפשים רופא שיניים מומלץ בצפון?

      כאשר אנחנו מחפשים רופאי שיניים מומלצים בצפון על סמך מה אנחנו מבססים את ההמלצות? על סמך החבר שהלך לרופא שיניים שטיפל בו בזול (ואת התוצאות המשמעותיות הוא יחווה רק בעוד מספר שנים), על סמך קבוצת הפייסבוק שמלאה באינטרסנטים וקרובי משפחה של אותו בעל עסק? אם מחפשים אחר רופא שיניים מומלץ בצפון אז כדאי להתחיל ולבדוק את ההסמכות שלו, את הידע בתחום, את ההשתלמויות שעבר ואת הערך המוסף שיש לו להעניק לחלל הפה שלכם.

      מי הוא רופא שיניים מומחה?

      רופא שיניים מומחה הוא רק מי שלמד בין ארבע לחמש שנים נוספות מעבר ללימודי הבסיס של רפואת השיניים. ד"ר טל ברג נמנית על רשימת הרופאים המומחים מטעם משרד הבריאות. ד"ר טל ברג הינה מומחית ברפואת הפה אשר עוסקת בטיפול שיניים בחולים מורכבים ואבחון וטיפול במחלות חלל הפה. בנוסף, במרפאת המומחים עובדים גם כירורג פה ולסת ורופא שיניים מומחה לילדים.

      מרפאת שיניים מומחים בצפון

      ישנם דברים בחיים עליהם לא מתפשרים, בעיקר כאשר מדובר על הבריאות שלנו. מרפאת שיניים בצפון אלייה מגיעים מטופלים רבים מאזורים קרובים, וקרובים פחות: כרמיאל, כפר ורדים, יישובי משגב (עצמון, צורית, רקפת ועוד) ואף מנהריה, הקריות ומחיפה. המרפאה ממוקמת באזור מרכזי ונוח בצפון, עם גישה נוחה לרכב וחנייה.

      מרפאת שיניים מומלצת בצפון - מטופלים ממליצים

      ביקרתי אצל מספר מרפאות שיניים בצפון עד שהגעתי למרפאה של ד"ר טל ברג, ומאז אני לא מוכנה להחליף. היום אני יודעת שלרמת המקצועיות של רופאת השיניים ישנה השפעה ישירה על בריאות חלל הפה ועל התוצאות.
      כאבים בלסת
      אילנית טל
      משגב
      חיפושתי רופא שיניים פרטי בצפון והגעתי לד"ר טל. תודה לך טל ברג על הטיפול המסור, המקצועיות, האכפתיות וכמובן התוצאות. לאחר השתלת שיניים חזרתי לחייך בביטחון, ללעוס עם כל השיניים ולהנות שוב מאכילה. ממליצה בחום על רופאת השיניים ד"ר טל ברג, מקצועית ואדיבה.
      ממליצה על רופא שיניים בצפון
      יעל ברנשטיין
      כרמיאל
      יש מצבים בחיים שלא מאפשרים פשרה, כך הגעתי אל מרפאת המומחים בשיניים היחידה בצפון. הגעתי אל ד"ר טל ברג עם אמי שעברה אירוע מוחי ולאחר זיהום חמור בסינוס. ד"ר טל ברג הפגינה אמפתיות רבה, תודעת שירות מהגבוהות שפגשתי וכמובן מקצועיות ללא רבב. חבל שאמי לא יכולה לדבר ולהודות לה בעצמה. ממליץ בחום
      ממליץ על רופא שיניים בצפון
      אלי מרציאנו
      קריות

      מחפשים רופא שיניים מומלץ בצפון? בחרו בנו

      מרפאת שיניים בצפון עם זמינות גבוהה

      ניתן להתקשר אלינו למספר 072-394-3212 כמו גם לקבוע תור דרך כל אחד מטפסי הפנייה באתר.

      בפגישה הראשונה תתבצע התאמה בין המצב הרפואי הכללי לבין המצב בפה.

      מומלץ להגיע עם צילומי רנטגן רלוונטים ועם רשימה של מחלות רגע ותרופות (אם ישנן).

      אנחנו מתחייבים:

      1.  להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר
      2.  לספק לכם את השירות הדרוש למצב חלל הפה שלכם
      3.  לכבד את הזמן שלכם 
      4.  לתת לכם תחושה נינוחה אצל רופא השיניים, זה יכול לקרות!

      שירותים נוספים במרפאת השיניים שלנו

      הלבנת שיניים

      על בסיס חומרים טבעיים
      800-1300
      • להלבין ולשמור על הבריאות

      טיפולי שיננית

      תחת קורת גג אחת ועם קשר ישיר לרופאה
      1100-1500 + מע״מ
      • קשר ישיר בין השיננית לצוות הרופאים.

      אבחון מוקדם של סרטן חלל הפה

      הרביעי בשכיחותו בעולם, כדאי להקדים ולאבחן
      1300-1700 + מע״מ
      • אבחון תמיד עדיף על טיפול שלאחר גילוי המחלה

      רפואת הפה בצפון

      טיפולי שיניים לחולים בסיכון
      1400-2000 + מע״מ
      • לכל חולה מגיע טיפול, ויפה שעה אחת קודם

      השתלות שיניים בצפון

      השתלות שיניים עושים אצל מומחים
      249 + מע״מ

      רופא שיניים מומחה לילדים

      גם הקטנים צריכים להרגיש בנוח אצל הרופא
      10 + מע״מ
      • ילדים צריכים לרצות לבוא אל הרופא
      מאמרים בנושא רפואת שיניים
      הצלחת טיפולי שיניים
      הצלחת טיפולי שיניים

      האם טיפול השיניים יצליח? האם השתלת השיניים תספק את התוצאה הרצויה? האם הלבנת שיניים אכן תקיים שיניים מבריקות ולבנות? האם עקירת שיני בינה תסתיים בטיפול

      קרא עוד »
      כאבים בלסת
      כאבים בלסת

      כאבים בלסת (TMD) שכיחים מאוד ולא אגזים אם אומר שכמעט כל האוכלוסייה חווה כאבים כאלו בשלב מסוים בחיים. הטיפול בכאבים כאלו כולל פיזיותרפיה, משככי כאבים

      קרא עוד »

      תפריט נגישות

      למידע וייעוץ מקצועי